سئو سایت یکی از مهم ترین و تاثیرگذار ترین مواردی است که در طراحی سایت و بازاریابی آنلاین مورد توجه قرار می گیرد. تمام افرادی که یک وبسایت را به منظور گسترش کسب و کارشان از طریق دیجیتال مارکتینگ تاسیس کرده اند، بایستی سئو سایت شان را به افراد متخصصی بسپارند که در این علم سرآمد هستند. از آن جایی که سئو یک مبحث تخصصی و بسیار دقیق است، ممکن است یک اشتباه شما به آخرین اشتباه تان منجر شده و تمام زحمات تان را بر باد دهد. از این رو قصد داریم در این مطلب بیان کنیم که چرا حتما باید از یک متخصص سئو برای سئو سایت استفاده نمایید.

بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو مدت‌هاست که به عنوان یک استراتژی مهم در موفقیت برندها در فضای دیجیتال مارکتینگ ارزیابی می‌شود. هر روز تعداد کاربران کامپیوتر و لپ‌تاپ کمتر شده و افراد بیشتری به استفاده از تلفن‌های هوشمند روی می‌آورند. جالب است بدانید که نرخ تبدیل یا Conversion Rate در موبایل‌ها از طریق جستجو ۱۵ برابر بیشتر از شبکه‌های اجتماعی است؛  نیاز به آمار بیشتری دارید؟

  • ۸۱ درصد از خریداران در حوزه B2B از طریق جستجو در فضای وب جذب می‌شوند.
  • ۷۸ درصد از کاربران اینترنت در آمریکا در سال ۲۰۱۳ محصولات و خدمات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین جستجو کرده‌اند که نتیجه این کار، بیش از ۱۰٫۳ میلیاردجسجو ماهانه در گوگل بود.در صورتی که تمایل دارید جایگاه خود را در موتورهای جستجو را ارتقاء دهید می‌توانید از خدمات بهینه سازی موتور جستجوی شرکت تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ لاوان بهره‌مند شوید. برای مشاوره رایگان می‌توانید با شماره ۰۲۱۸۹۳۳۷ داخلی ۷۰۱ تماس بگیرید. 

سئو سایت فواید زیادی برای برند و محصول یا خدمات شما دارد، درنتیجه اگر به فکر پیشرفت کسب‌و‌کارتان هستید باید به خوبی این امر را مدیریت کنید. در ادامه به شش دلیل می‌پردازیم که چرا باید برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو به فکر استفاده از نیروهای متخصص باشید:

  1. سئو آسان نیست

ممکن است مقاله‌ای در مورد سئو سایت خوانده باشید و فکر کنید همه چیز را در مورد زیر و بم سئو می‌دانید! اما در واقعیت سئو مبحث بسیار پیچیده‌ای است که لایه‌های زیادی را در بر می‌گیرد. نکات تکنیکی متعدد در مورد وب‌سایت، بهینه سازی محتوا Content Optimizing ، تجربه کاربریUser Experience  و بک‌لینک Backlink های سودمند وجود دارد که یک فرد متخصص به خوبی می‌تواند در هر یک از این زمینه‌ها بهترین استراتژی ممکن را اتخاذ کند.

  1. قوانین تغییر می‌کنند

حتی اگر مقالات و کتاب‌های متعددی درباره بهینه سازی موتورهای جستجو خوانده باشید، باز هم نمی‌توانید خود را یک متخصص در زمینه سئو بدانید. چرا که گوگل مرتبا الگوریتم‌های خود را در این زمینه تغییر می‌دهد. برخی از این تغییرات مستقیما الگوهای سئو را نشانه می‌روند. شما به عنوان صاحبان کسب و کار زمان یا منابع کافی برای تشخیص و درک همه این تغییرات را ندارید. درنتیجه نیازمند متخصصی هستید که دائما تغییرات این الگوریتم‌ها را دنبال کرده و از آن‌ها برای بهبود نتایج جستجوی یک کلمه خاص سایت شما در گوگل (SERP) استفاده کند. این افراد به خوبی می‌دانند چگونه تغییرات این الگوریتم‌ها را زیرنظر بگیرند تا همیشه در این زمینه آپدیت باشند.

  1. اشتباهاتی که به شما ضربه می‌زنند

هر سئویی خوب نیست. بعضی از تکنیک‌ها نه تنها به شما کمک نمی‌کنند، بلکه رتبه وبسایت شما را پایین تر می‌آورند. همیشه باید از این موارد دوری کنید:

  • استفاده از لینک‌های مصنوعی Artificial Links
  • استفاده از کلمات کلیدی نامربوط unrelated keywords
  • کلاکینگ (Cloaking) یا نمایش برخی محتویات خاص و نامربوط با سایت برای موتورهای جستجو
  • استفاده از یک محتوای یکسان در بخش‌های متعدد

افرادی که به طور تخصص در زمینه سئو فعالیت می‌کنند به طور دقیق می‌دانند از چه تکنیک‌هایی نباید استفاده کنند و حتی اشتباهات قبلی شما در این زمینه را نیز اصلاح می‌کنند.

  1. استفاده از گوگل آنالیتیکس (Analytics)

نرم افزار گوگل آنالیتیکس کمک می‌کند تا نتیجه تلاش‌هایتان در زمینه سئو را ببینید. آنالیتیکس به شما نشان می‌دهد کدام یک از کلمات کلیدی به نتایج خوبی منتهی شده‌اند و کدام یک کارآمد نبوده‌اند. این اطلاعات بسیار باارزشند، زیرا کمک می‌کنند تا بیشترین تاثیر را روی مخاطبان خود داشته باشید.
اما کار با نرم افزار سئو آنچنان راحت نیست. مشاهده برخی آمار و اطلاعات به تنهایی کافی نیست. ممکن است Bounce Rate وبسایت شما بالا باشد، اما آیا می‌دانید چه چیزی منجر به این نتیجه شده است؟

گوگل آنالیتیکس

  1. بررسی وضعیت رقبا

بررسی آماری وضعیت رقبا یکی از بخش‌های مهم سئو را شامل می‌شود. یک فرد متخصص می‌تواند با یک استراتژی مشخص شما را از رقبایتان متمایز کند. علاوه بر این خواهد توانست با تشخیص جامعه هدف و تعیین یک استراتژی فروش مناسب، به هر چه بهتر شدن رتبه وبسایت شما کمک کند.

تحلیل وضعیت رقبا

  1. افزایش بازگشت سرمایه

بهینه کردن سئو سایت فرصت منحصر به فردی را در رابطه با بازگشت سرمایه (ROI) در اختیار شما قرار می‌دهد. برخلاف سایر مدل‌های تبلیغات آفلاین و آنلاین، بهینه سازی موتورهای جستجو مستقیما اشخاصی که به دنبال محصولات و خدمات شما هستند را هدف می‌گیرد. تبلیغات سنتی یا کلیکی نیاز به سرمایه گذاری مشخصی دارند تا به نتیجه برسند. اما سئو اگر به وسیله افراد متخصص انجام شود، با هزینه کمتر نتیجه بهتر و کارامدتری خواهد داشت.

, , , ,
اشتراک گذاری:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دسته بندی ها

صفحه اینستاگرام

علاوه بر سایت، تیم ما در شبکه های اجتماعی نیز فعالیت می کند. شما می توانید آخرین تخفیف های ویژه، مطالب و دانستنی های جذاب، آموزش های رایگان و غیره را در اینستاگرام ما دنبال کنید.

دنبال کردن صفحه در اینستاگرام